Nar det inte blir som man tankt sig

Jag hade tankt mig en dromresa tillsammans med kille som jag var kar i. Tyvarr blev det inte en dromresa- utan tvart om - en skitresa. Under resan blev jag allvarligt sjuk, opererad, dumpad och lamnad sjalv i Mexico. Jag ar sjalv just nu i Mexico och jag skulle kunna vara ledsen men jag ar lycklig. Jag ar 100% lycklig. Anledningen till att jag ar lycklig ar att jag har forstatt vad jag egentligen har och vilket bra liv jag lever hemma.

Det jag alskar och som jag nu langtar tillbaka till:

Min mamma- Vad som an hander sa kommer hon finnas dar for mig. Hon ar mitt stod i alla lagen och jag kan prata med henne om ALLT mellan himmel&jord.

Min pappa-
Han ar tydlig, snall och framfor allt rolig. Han far mig pa bra humor hur ledsen jag an ar. Pappa far mig att vilja kampa for saker&ting och han ger mig viljan att lyckas.

Mina vanner- Jag har varit dalig pa att halla kontakten men jag har sa manga fina vanner som far mig att bli lycklig- aven om vi inte ses sa ofta. Som  Nicolina, Sabrina, Bea, Rebecka, Christina, Johanna, Sara, America... <3<3

Mitt jobb
- Att åka runt på rullskridskor hela dagarna är definitivt det roligaste jobbet som jag har haft. Varje gång jag ska jobba är jag glad och entusiastisk.

Mina möjligheter- Att bo i Sverige innebär att man har stora möjligheter för framtiden- och det älskar jag! Jag ska börja plugga medisinsk teknik i Januari - och ifall jag inte skulle trivas kan jag alltid välja något annat.

Självklart min bror - Lucas är min andra halva. Honom kan jag alltid prata med. Vi har alltid funnits där för varandra. Kunde inte ha önskat mig ett bättre syskon.




Kommentarer
Postat av: Reb

Är så himla ledsen för din skull!! Tur att du är en så positiv person och kan hitta något positivt i det som hänt!! :/

2011-10-14 @ 22:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0