TJU BRÄ!

Tju brä brushan!
Idag är det värt att skriva ett inlägg. Det är en bra dag!
Har haft urinvägsinfektion fram och tillbaka sedan jag var 14 år och nu har jag haft det 3 månader i streck. Har inte velat käka pencillin för jag har inte haft några bakterier. Mamma övertalade mig att ringa en urolog och ta tag i mina problem, så jag gjorde de. Var hos urologen idag. Läkaren som jag var hos sa att han trodde att han kunde fixa det, så jag ska dit igen imorgon. Hoppas nu att mina flera års lidande försvinner. Jag är glad för jag tror att det ÄNTLIGEN kan vara över. YEEEEEEEEEEEES.

På fredag ska jag till Kreta med Rebecka. Det ska bli jätteskönt att åka bort och göra något annorlunda. Det behöver jag. Är speciellt glad för att jag ska åka med Rebecka, henne kan jag vara mig själv med.
Skrev min packlista idag och den blev typ två sidor lång. Jag fattar inte att jag använder så mycket saker hela tiden. Jag är en riktigt i-ländare.


 

PUSS EMMA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0