Vad jag har gjort

Haloj!
Ligger här i sängen och slappar. Första gången på typ en vecka som har haft chansen att blogga. Måste börja göra det oftare! Tycker ju att det är såååååå roligt att skriva om det jag har gjort.

Det jag har gjort senaste veckorna har varit:

1. JOBBAT
Har lagt ner massa tid på att jobba. Jag jobbar på BALLBREAKER i Gärdet. (Kommer ej ihåg om jag har sagt det innan men...) Jag är servitris på rullskridskor. Det är svinkul.

2. Festat med Zerah
Varit ute med Sarish X antal gånger. Vi har hängt mest runt stureplan (Soapbar, spybar osv.) Vårat mål ör att komma in på sturehof! Det har varit grymt kul att träffa henne. Jag och Sara var typ bästa vänner när vi var små och sen har vi inte setts så jättemycket, men nu ska vi börja umgås som fan igen.

3. Haft tanken på att städa
Verkligen bara haft TANKEN! Jag har legat i sängen på morgonen och tänkt "jag ska städa innan jobbet" och så städar jag inte men jag gör inget annat heller för jag BORDE städa. Konstigt att man inte bara gör det.

4. Träffat en kille
Men jag håller det hemligt tills vidare...


Jag och sara på spyan.


Sara med en appletini!


Jag med en appletini! GODASTE DRINKEN OMG!


Kommentarer
Postat av: Kungen

Appeltini är jätte äckligt! haha

2011-02-05 @ 02:56:38
URL: http://kungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0