Nintendo wii FTW

Believe it or not så hade jag skrivit ett superlångt inlägg om ifall jag skulle köpa ett årskort på sats eller ett nintendo wii. Hela inlägget raderades eftersom att min pappas dator är helt knäpp - men min slutsats blev att jag ska köpa ett nintendo wii ifall jag LOVAR mig själv att jogga utomhus istället. Jag måste börja träna! Jogga ute är helt gratis + att det är skönt att komma ut och få frisk luft + att man inte behöver jämföra sig med de andra tjejerna på gymmet + att inga killar håller på raggar på en (hoppas jag iaf).

Åkte ända till spånga(helt själv) för att köpa wii spelet men jag tyckte att jag gjorde ett bra köp, så det vare värt. Fick konsollen, två kontroller, två nunchucs, åtta spel, två rattar(asså sånna man kör med) och en gitarr för 2500 spänn! När jag tröttnar på spelet så kan jag säkert sälja det för ungefär samma pris. ELLER INTE. Men jag får hoppas!

Så nu hoppas jag att folk förstår att OM jag slutar höra av mig så är det för att jag sitter hemma och nördar med mitt nintendo wii.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0