Va gör vi ? Nu kör vi!

Fick nyss reda på att min brorsa och hans tjej ska åka till Thailand NÄSTA LÖRDAG! Jag är otroligt avunsjuk. Skulle också vilja åka iväg någon vecka(eller så) till ett varmt ställe och bara njuta av livet. Istället är jag här i Sverige och håller mig inomhus så mycke som möjligt för att inte frysa.

Veckan:


Igår: Var jag med AMERICA! Först så var hon med mig när jag övningskörde och sen så åkte vi till min lägenhet i karlaplan och lagade äppelpaj. Den blev otroligt god. Med lite vaniljsås, MUMS!

Idag: Jag jobbade hela dagen idag. Det var rätt roligt idag faktiskt. Dom visade matchen AIK-DJURGÅRDEN så jag fick retas lite med alla djurgårdare. Tyvär så förlorade AIK men va ska man göra? Dom tyckte synd om djurgården så dom lät djurgården vinna.

Imorgon: Jag ska möta Terese och vi ska shoppa lite i stan. Jag är i desperat behov av nya snygga kläder. Har försökt shoppa några gånger de senaste veckorna men har inte hittat något, Tråkigt. Senare på kvällen ska jag träffa Christina. Jag kanske ska dra på krogen senare men jag vet inte.

Helgen:
Jag jobbar hela helgen så får se om jag hittar på något annat än det. Jag har blivit lite lat på senare tiden såå jag ligger mest och sover innan jobbet. Kollar varje dag på project runway och opera också. Trodde aldrig att jag någonsin skulle börja följa en serie... men det gör jag nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0