Ohyes

Har varit ute i princip hela dagen. Först var jag och shoppade. Jag köpte några assnygga kamoflage-färgade typ jeans och några converseliknande skor i skinn. Jag har egentligen inte så mycket cash men vissa saker MÅSTE man faktiskt köpa. Kan visa bilder på det jag har köpt senare (när jag orkar ta bilder).

Efter shoppingen
så tvättade jag mina kläder. Fick ihop till 5 maskiner... Jag förstår inte HUR det kan bli så mycket tvätt? Men det blir det. Va ska man göra. När tvätten var klar så gick jag en långpromenad med mamma. Det var mysigt. Alltid roligt att träffa familjen litegranna.

Nu sitter jag här
i lägenheten helt själv och har ganska tråkigt. Mamma ringde nyss och sa att hon såg killen som liknar Johnny Depp i stuvsta. Det finns en kille som är SJUKT lik Johnny Depp i stuvsta. Han är så lik så man tappar hakan. Tur att mamma har sett honom nu så vi båda har vittnat det. Ska iaf ha tråkigt resten av kvällen. Jag ville ut och festa idag egentligen men jag hittade ingen som ville följa med. Alla jobbar eller pluggar och sådära.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0