Jag talar ut....

JAG TALAR UT OM MINA FÖRHÅLLANDEN
Jag har aldrig varit en stjärna på förhållanden (men hur kan man va det liksom?). Jag har haft en del pojkvänner, vissa har jag tyckt om mer än andra, vissa har behandlat mig bättre än andra.. alla människor är ju olika. Jag måste vara helt ärlig och säga att jag har själv gjort slut med alla utav dom. Ibland kan jag tänka att det är något fel på mig därför att jag får en kille att bli kär i mig och senare så dumpar jag honom av ingen anledning. Jag hittar på massa anledningar men egentligen ingen anledning. Jag har nu kommit på att jag har dålig självkänsla - jag har ett grymt stort behov av komplimanger och uppskattning. Missförstå mig inte- mitt självförtroende är på topp- jag tycker jag är snygg och sådär... men innerst inne så är jag osäker på mig själv och behöver någon där HELA TIDEN som intalar mig att jag är bra. Det resulterar i att jag älskar förhållandet i början, sen så inser jag att det var inte killen jag ville ha och då gör jag slut. Känns som att jag har hamnat i något otäckt mönster som jag måste komma ur.

Första steget är att inse det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0