In and out

Min "berömda"


INNE INNE INNE

1. FÄRGAD MASCARA
Jag SKA sätta en ny trend. Det är skitsnyggt med till exempel blå mascara. Ögonen lyser upp mycket mer av det + att det ser roligare ut än att bara använda svart. Sen kan jag också tänka mig lite coola färger på läppstift, exempelvis blå eller grön. Dock tyckr jag inte man ska blanda blå läppstift och grön mascara. De blir för mycket...

2. Självsäkra tjejer
Det finns inget coolare än när en tjej är självsäker och har bra självförtroende. Jag tycker att tjejer ska stå upp för sig själva och inte låta någon annan trycka ner dom. Jag tycker det finnns för lite tjejer med bra självförtroende här i Sverige... SPECIELLT med tanke på att alla här är så snygga.

3. Heldressar
Jag har allltid tyckt att heldressar har varit skiiitsnyggt och nu börjar dom äntligen sälja dom i affärer. Det finns överallt nuförtiden. Det är snyggt + att det är enkelt att bara ta på sig ett plagg. Då behöver man inte tänka : vilket linne passar till dom här byxorna...blablabla.


UTE UTE UTE

1. Killar som inte fattar att man inte är intresserad
Jag tycker å ena sidan det är bra att om en kille vill ha ens nummer så vågar han fråga om det, men det finns INGET VÄRRE än när en kille tjatar om ens nummer. Va ska hända när han då får det? Då har han tjatar så mycket så då är man knappast intresserad.

2. Tatueringsgalna människor 
Tycker att många är besatta av tatueringar. Att hålla på göra massa små obetydliga tatueringar över hela kroppen är INTE snyggt. Det ser bara trashigt ut + att det kommer vara ute att ha tatueringar om några år + man kommer ha tatueringen hela livet och den kommer bli ful och grön. My gosh!

3. Dieter
Något som nog kommer att förfölja mig hela livet är olika slags dieter för att gå ner i vikt. Har testat en del dieter men det ända som egentligen funkar är att äta mindre och träna mer. Nu känner jag bara att jag orkar inte tänka på vad jag äter. Det är ute för mig. Det handlar bara om att inte äta ÖVERDRIVET.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0