En kärleksförklaring jag hoppas du aldrig kommer att läsa

Ligger här i min lilla säng med mina två små kusiner brevid. Dom sover men jag kan inte sova. Har inte kunnat somna förrens 6-7 på morgonen fyra nätter i rad. Hemskt att ligga vaken så länge. Det ända jag gör är att tänka på dig. Är i och för sig glad på ett sätt att jag ens tänker. Allt jag har gjort tidigare har jag gjort på impuls utan att tänka. Jag gjorde slut med dig utan att tänka på vad mitt hjärta egentligen ville. Tror jag var rädd för att börja älska dig för mycket så att jag riskerar att bli sårad. Är fast mellan vad mitt hjärta vill och vad min sunda hjärna vill. Det känns förjävligt. I mina tidigare förhållanden har jag också varit fast mellan vad mitt hjärta vill och vad min hjärna vill men då har det varit för att jag inte har haft några känslor för personen. Mina känslor för dig är stora och det är inte ofta i livet man känner äkta kärlek. Du har fått mig att inse att jag är en omogen. Du har helt hundraprocentigt rätt. Jag frågade min mamma vad hon tyckte och hon sa själv att hon trodde inte att min hjärna var färdigutvecklad för jag tar så snabba beslut. Du sa till mig att förållanden handlar om att lära känna varandra och acceptera den andra personen som den är och nu förstår jag vad du menar. Jag har alltid tänkt mig att en pojkvän ska vara på ETT speciellt sätt och vägrat tro något annat. Älskling, trots att du kanske inte ALLTID har varit som JAG tänker mig att en pojkvän ska vara, så vet jag att du har gjort allt vad du kan för att göra mig lycklig. Jag har tagit massa beslut och gjort massa dumma saker utan att tänka på dina känslor och aldrig ens lyssnat på dina åsikter om åsikter om saker och ting.

Kommentarer
Postat av: Bea

:(

2011-02-27 @ 19:54:04
URL: http://beich.blogg.se/
Postat av: filippa

fin blogg :)

2011-03-18 @ 14:41:26
URL: http://filippao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0