Behöver lite tid för mig själv SHALALALA

HALÅ MY FRIENDS!
Längesen jag bloggade nu igen, sorry.
Det här är min första helt lediga och ensamma dag på HUR LÄNGE SOM HELST. Antingen har jag jobbat eller varit i Tullinge eller varit med kompisar eller varit med Carlos. Ganska avkopplande att bara göra det man behöver göra själv för en gång skull.

Idag har jag varit med Carlos och efter det så var jag och fixade mexikanskt medborgarskap. Det var så skumt för jag ringde till Mexikanska ambassaden och sa: "Jag kommer om tio minuter" och sen när jag kom dit så var det "ingen som visste" att jag skulle komma och ingen kunde hjälpa mig, så jag stod där som ett fån. Verkligen ett fåååån! Till slut fick hon i receptionen hjälpa mig, som tur är!

Just för tillfället håller jag på att tvätta så tänkte att jag hinner blogga innan jag går och kör in nästa omgång. Nyss så låste jag in mina nycklar i tvättstugan. Som tur var så hade jag lämnat min lägenhet öppen så att jag kunde sitta där och vänta. Fick iof ganska snabbt tag på en granne så nu har jag tillgång till tvättstugan igen. Wihiw.

När jag blir klar med tvätten så tänkte jag gå på en promenad runt stan för att lära känna där jag bor. Ända jag vet just nu är att banérgatan korsar strandvägen(Eftersom att där låg mexikanska ambassaden som jag var hos idag).

Inatt/ikväll ska jag kolla på "In the name of the king" på tv6 WOOPAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mycket som händer, mycket som händer.

Fashion flop. MEN SAKNAR SOMMAREN!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0