AHA det är DÄRFÖR!

Tjulululu.
Jag ligger här i sängen helt förstörd efter gårdagen och förrgårdagen.

I torsdag åkte jag till
Ankan efter jobber och tog några cider och senare drog vi vidare till Solidaritet. När det blev hemgång så sov alla(4 pers) hos mig (i min lilla etta). Jag sov typ 4 timmar den natten, men de vare värt. Jag hade väldigt roligt med mina nya arbetskamrater.

Igår så åkte jag också till ankan. Jag drack några shots och ett glas vin och sen hade jag ingen lust att stanna kvar. Blev liiiite för mycket. Nu visade det sig att jag hade smsat mitt "ex" (som jag egentligen knappt hann bli tillsammans med). Skulle aldrig ha smsat om jag hade varit nykte... I looooove fyllesms (NOT).

Jag förstår verkligen varför jag slutade gå ut. Fick en "AHA det är DÄRFÖR" effekt nu.

Idag jobbar jag. Wohow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0